Thursday 19 August 2010

Minipārvērtības virtuvē / Mini-changes in the kitchen

Lai gan līdz brīdim, kad būs jāizvācas no īrējamā dzīvokļa, ir atlicis mazāk nekā pusotrs mēnesis, es vēl joprojām tajā veicu dažādus pārkārtojumus. Es ticu (un mana pieredze to apliecina), ka pārmaiņas interjerā veicina jaunu vēsmu ienākšanu citās dzīves jomās, tādēļ, dzīvojot kopā ar mani, jārēķinās, ka neviena lieta ilgi nenostāvēs vienā un tajā pašā vietā un nepaliks ierastajā krāsā vai formā.

Although there's less than a month and a half left until we move out of the present rent apartment, I still make different rearrangements here. I believe (and my experience shows) that interior changes cause positive transformations in other areas of life, so, living with me, one must keep in mind that nothing will long remain in the same place, colour or form, for I get bored of permanency very quickly.

Šoreiz mazo, izvelkamo tējas galdiņu piemeklēja pārkrāsošanas liktenis, jo man sagribējās ienest virtuvē vēl vairāk gaišuma, tas ir, baltās krāsas. Speciāli klāju tikai vienu krāsas kārtu, turklāt dažādos virzienos, jo man šķita, ka galdiņam piestāvētu izskatīties nobružāti šikam.

This time, the small black tea table was fated to repainting because I wished to bring more brightness (i.e. white colour) in the kitchen. I intentionally applied a thin layer of paint rotating my hand in different directions in order to achieve the "shabby chic" look.

Šāds bija galdiņa iepriekšējais izskats:

The tea table before:



Galdiņš pēc pārvērtībām:

After:

No comments:

Post a Comment