Wednesday 11 August 2010

Un vecs pārtop jaunā... / And old becomes new...

Vasaras karstumā tamborlietas neaiztiktas nogulēja sienas skapja dziļumos, līdz beidzot pirms dažām dienām sajutu, ka apģērbdarināšanas iedvesma atgriezusies.

During the summer heat, crochet tools and supplies laid untouched in the depths of the built-in closet until a few days ago I felt that my crafting inspiration has finally returned.

Šoreiz ķēros klāt man neierastai nodarbei - veca, apnikuša vai kaut kādā veidā sabojāta apģērba pārveidošanai, ar visdažādāko tamborēto elementu palīdzību tos izdekorējot. Iepriekš es apnikušās lietas vai nu atdevu maznodrošinātajiem, vai izmetu laukā, ja apģērbam bija kāds šķietami neizlabojams defekts vai tas vienkārši izskatījās novalkāts. Tā kā izmešana tikai vairo jau tā neizmērojamo atkritumu daudzumu zemeslodes izgāztuvēs, šoreiz pieliku radošas pūles, lai maniem vecajiem, brūnajiem svārkiem aiztaupītu garlaicīgu gozēšanos starp vecām konservu bundžām un plastmasas maisiņu koloniju.

This time I waded into a work very unusual for me: transformation of old, boring or damaged pieces of clothes, decorating them with a wide range of crocheted elements. In the past, I either gave my boring clothes to the poor or threw them out if they had some seemingly incorrigible defect or just looked worn-out. Since thrown-out clothes add to the already immense amounts of waste, I decided to take some creative effort and give my old, brown skirt a make-over in order to prevent its pathetic rotting among cans and plastic bag colonies.

Parokoties fotoarhīvā, atradu bildi, kura atklāj, kā svārki izskatījās iepriekš...

Searching through my photo archives, I found a picture showing how the skirt looked before ...



Pēc cītīgas apstrādes tie izskatās šādi:

After painstaking treatment the skirt looks like this:



Apakšmalas mežģīne un puķīte tuvplānā:

The lace and the flower in close-up:



Tas šodienai viss, turpināšu strādāt pie citu apģērba gabalu pārveidošanas!

That's all for today! I will continue to work on transformation of other garments!

2 comments: