Tuesday 21 September 2010

Virtuves aptamborēšana un mana jaunā "rotaļlieta" / Kitchen crochet and my new "toy"

Šodien notika divas jaukas ar rokdarbiem saistītas lietas.

Two nice craft-related things happened today.

Pirmkārt, es iesāku tamborēt virtuves aizkaru mežģīni. Tamborēšanas shēma atrodama šeit:
http://picasaweb.google.com/jordanaarnas2/PCOuCroche#5136078376800732482

Esmu tikai pašā darba sākumā, bet pilna apņēmības to drīzumā pabeigt.

Firstly, I started to crochet broad lace edging for kitchen curtains. Crochet scheme can be found here:
http://picasaweb.google.com/jordanaarnas2/PCOuCroche # 5136078376800732482

I am only at the beginning of the project, still very determined to complete it in the nearest future.




Otrkārt, beidzot esmu tikusi pie ŠUJMAŠĪNAS!!! Sajutos gluži kā Ziemassvētkos, kad vīrs šodien pēc darba mājās pārradās ar lielo kasti :) Neesmu neko šuvusi kopš 9. klases, tādēļ nāksies cītīgi studēt lietošanas instrukciju un atsvaidzināt savas zināšanas par šujmašīnas darbības principiem.

Secondly, I finally bought a SEWING MACHINE! Today it felt like at Christmas when my husband arrived home from work with the big box :) I haven't sewed anything since the ninth grade (it was 11 years ago), so I will have to study the manual very carefully and gradually refresh my sewing knowledge.

2 comments:

  1. aizkariņš izskatās jauks! :)
    es arī nesen tiku pie šujmašīnas - antīka Singer. šad tad vajag kādu vīli sašūt :)

    ReplyDelete
  2. Paldies! Man jau arī patīk vintage lietas, bet antīku šujmašīnu šoreiz nolēmu neizvēlēties, jo, pirmkārt, ja sabojātos kāda detaļa, varētu rasties grūtības to nomainīt, un, otrkārt, vecajām šujmašīnām parasti nav saglabājusies lietošanas instrukcija, kas man ir būtiska :)

    ReplyDelete