Tuesday 30 November 2010

Apgūstu jaunu tehniku...

Beidzot esmu ķērusies pie gobelēntamborēšanas tehnikas apguves, kas man ļaus tiklab tikt pie burvīgiem tekstilmākslas darbiem, kā attīstīt pacietību (jā, bez tās, šajā tehnikā strādājot, nekādi nevar iztikt, jo process velkas nu ļooooooti lēni!). Pēc šodienas esmu pārliecināta, ka amats ir rokā :)

Mans pirmais mēģinājums - Kerolas Venturas (Carol Ventura) dizainētā tamboradatu/rakstāmrīku trauciņa tamborēšana. Darba apraksts ir publicēts saitē:
http://iweb.tntech.edu/cventura/basket.html

Kā man veicās? Lūk, foto:



Bet mans mērķis ir iemācīties darboties gobelēntehnikā tikpat meistarīgi kā Steisijai Glāsgovai (Stacey Glasgow):

1 comment:

  1. oo, jā - šo mandalu meistari es arī esmu pamanījusi un apbrīnoju viņas darbus!
    viņiem tur vesela gobelēntamborēšanas asociācija.

    ReplyDelete