Thursday 31 March 2011

Ātrie puscimdiņi / Easy, fast and fun fingerless gloves

Pēcpusdienas dīkā ar vienu aci baudīju kārtējo jauko filmu, bet ar otru vēroju, kā mani šiverīgie pirkstiņi no Regia dzijas uzbur krāsainus puscimdiņus, kuri it labi sader ar jauno šalli, ko vīrs kā dāvanu atveda no Turcijas.

This was a really lazy afternoon. I shared my attention between another great movie and crochet of colourful fingerless gloves from 4-fold Regia yarn that go well with the new turquoise-lilac shawl my husband brought me as a present from Turkey.


Šāds darbs tiešām top superātri - aptuveni divās stundās, ieskaitot diegu galu ievilkšanu. Aptuvenu tamborēšanas aprakstu meklējiet te (es, atšķirībā no Penelopes, kvadrātiņu aptamborēšanai izmantoju reljefo rakstu, izmainīju rindu skaitu, kā arī papildu skaistumam piešuvu puķītes).

This project was fast and supereasy. I needed just 2 hours to complete it, including weaving in ends. To make something similar, you can follow the instructions here (unlike Penelope, I used bpdc and fpdc for rows on the top and the bottom of granny squares, as well as changed the number of rows and added crochet flowers for extra beauty).

Cimdiņi uzreiz pēc pabeigšanas tika uzvilkti, jo devos iepirkties, taču laikapstākļi ir tik pavasarīgi labvēlīgi, ka var mierīgi staigāt kailām rokām. Jūtu, ka aprīļa sākums būs ļoti skaists! :))

After finishing, I wore my new gloves going to the shop and realized that the weather is so nice that I can easily do without them. I feel that the beginning of April is going to be extremely wonderful! :))

2 comments:

  1. ļoti skaisti cimdiņi - šādā tamborvariācijā vēl tādus nebiju redzējusi (Tavējie ir stipri glītāki un iedvesmojošāki par oriģinālversiju :D)

    ReplyDelete
  2. Paldies, paldies, Inese! Man atkal tamborējot šķita otrādi - ka man nepārspēt oriģinālos, jāārda ārā u.tml. :D

    ReplyDelete